Kiedy kasyno Santa Ana zostanie ponownie otwarte

roulette pou r świeci en paleta

Coral Interactive znalazła się w gorącej wodzie, po tym, jak utrzymywali skargi w urzędzie ds kiedy kasyno Santa Ana zostanie ponownie otwarte. standardów wielkiej Brytanii (ASA), odnoszące się do dwóch oddzielnych promocji darmowych zakładów.Obie akcje zostały wysłane w czerwcu, aby zarobić na Euro 2016 roulette pou r świeci en paleta. Trzy klienta skarżył się po tym, jak wziął udział w pierwszej akcji, która oferowała graczom, objął £/€20 na każdy zespół, aby wygrać Euro 2016, darmowe £/€10 za każdym razem, gdy brytyjski zespół забивала w pierwszej rundzie meczów.Wszyscy trzej otrzymali promo-mail, poprzez swoje zakłady tylko po to, aby uzyskać informacje o tym, że nie mają prawa udziału w promocji, i zakwestionował, nie oznacza czy promocja, że oferta jest otwarta dla wszystkich odbiorców.Coral Interactive wyjaśniła ASA, że wiadomość e-mail zawierającą jedną akcję, było przeznaczone tylko dla wybranych klientów, którzy mają prawo do otrzymania darmowego zakładu, i przez pomyłkę została również wysłana do klientów, którzy nie mogli skorzystać z tej promocji.Chociaż Coral Interactive wysłała kolejne e-mail z przeprosinami poszkodowanym klientom, ASA poparła skargę, argumentując, że "każdy, kto otrzyma ten list, będzie się spodziewać, że będą oni mogli skorzystać z bezpłatnych dziennych", i że "klienci były spowodowane niepotrzebnym rozczarowaniem".W drugim przypadku zostały złożone dwie skargi, związane z pocztą e-mail i podręcznego ogłoszeniem na stronie internetowej Coral Interactive, które zostały zauważone 15 czerwca.Poczta e-mail i reklamy, które promują darmowe zakłady w wysokości £/€10 dla klientów, którzy stawiali £/€10 na przegrywanie prawidłowy wybór punktów.Oba skarżącego zauważyć, że klienci mają prawo do bezpłatnej zakład tylko wtedy, gdy pierwotna stawka została wykonana po 8 wieczorem, że Coral Interactive zawrzeć w zasady i warunki, ale operator uznał za błąd, nie umieszczając stosowną informację w główną część reklamy.ASA poparła te skargi, witając "gotowość Coral Interactive, aby zapewnić, że przyszłe pilne akcje promocyjne obejmowały wszystkie istotne warunki".W obu tych dwóch przypadkach ASA oświadczyła, że reklama nie powinna pojawiać się ponownie w ich obecnej formie, informując Coral Interactive, że musi zapewnić, aby przyszła reklamowa reklama nie "wprowadziła w błąd, że oferta była otwarta dla wszystkich", i że powinna ona wyraźnie wyjaśnić "istotnych postanowień umowy" swoich promocjach. Lista wszystkich wygranych w pokerze.