Wiek

aby iść do kasyna w Portoryko

Usiedliśmy z dyrektorem generalnym Betegy Aleksiej Корниловым, aby omówić skalę zmian, które przeszła przemysł zakładów sportowych i konkretną wiedzę specjalistyczną, którą firma Alexa przynosi do stołu.W 2021 roku jesteśmy świadkami bezprecedensowego zbliżenia technologii i firm medialnych w dążeniu do stworzenia całościowego doświadczenia, który komunikuje się z konsumentami nowy i ekscytujący sposób.Poleganie na technologii pozwoliła букмекерскому biznesu pozostać konkurencyjny i instalować nowe trendy, atrakcyjne dla konsumentów.nikt nie zamierza siedzieć i czekać pół minuty, aby uzyskać zakłady w czasie rzeczywistym, mówi Alex, twierdząc, że technologia do szybkiego rozwiązania na żądanie jest (prawie) tutaj.Własny ślad Betegy na szybko zmieniającym się krajobrazie zakładów sportowych intryguje, a przed nami wielkie wydarzenie.A: Dla mnie do tej pory istnieją dwa główne wydarzenia, które oceniali rozwój branży zakładów sportowych w Stanach Zjednoczonych.Pierwszym z nich jest, oczywiście, była jego legalizacja, chociaż jeszcze do tego wiele wysiłku została zainwestowana w zakłady sportowe.To, oczywiście, było dla mnie zaskoczeniem.Ponieważ byłem zajęty budową naszych operacji w UE, wieści z USA stały się dla nas czymś nowym.Jestem pewien, że wiele inni wiedzieli z góry, ale dla nas nagle powstała sytuacja, kiedy powiedzieli: "Hej, nadszedł czas, nadszedł czas, aby przejść na zachód" wiek. Druga rzecz, która wiele zmieniła w ostatnim czasie, to, oczywiście, pandemia COVID-19.Ja bym powiedział, że operacje detaliczne zakładów, firm, zostały znacznie utrudnione.W internecie segmencie również zaszły pewne zmiany.Na przykład, nastąpiło przesunięcie uwagi na kasyno.Firmy bukmacherskie stracił od 30% do 60% swoich dochodów.A poza tym, mamy wszystko nowe i rozwijające się rynki.Oczywiście, niektórzy ludzie będą protestować i mówić, że Stany Zjednoczone nie powinny być traktowane jako nowy rynek, ponieważ zakładów sportowych tak czy inaczej istnieją już wiele, wiele lat.Oczywiście, to prawda, ale teraz obserwujemy rozwój w historii stawek na sport w ogóle, która całkowicie zmienia sytuację.Ona ma zupełnie inną strukturę, niż to, co się dzieje w Europie, na przykład, z punktu widzenia transakcji i funkcji.To popycha całą branżę do przodu, a ja bym powiedział, że STANY zjednoczone budują nowy typ wyjątkowej branży zakładów, gdzie widzimy wiele technologicznego współpracy między MEDIAMI, technologiami i stawkami.Powoduje to, że nowy zainteresowanie ze strony venture capital (VC).I teraz, jeśli pomyślisz o niektórych dużych firmach DFS w USA, takich jak DraftKings i FanDuel, a także portale Yahoo Sports i ESPN Fantasy, wszystkie one są firmami technologicznymi.Pomyśl o tym.Nawet do tego, aby zarządzać milion użytkowników, trzeba mieć bardzo dobrą infrastrukturę, zaangażowanie i wszystkie narzędzia, które są tworzone firmami technologicznymi, a nie bukmacherami kompaniami, bym powiedział.I teraz widzimy, że przepisy dogania, i wszyscy chcą być w MEDIACH i robić zakłady.Podział firma medialna odchodzą w świat zakładów i odwrotnie.Teraz idą w parze, i wkrótce zobaczymy, że firmy te będą po prostu w jednym kawałku.Oczywiście, że mamy zasady i certyfikaty, aby dostać się na rynek, ale po to robi się bardzo ciekawie.Kibice gotowi do nowego sposobu stawek, i istnieją technologie, które mogą sprawić, że to możliwe.To już nie tylko linia, gdzie postawisz na jeden przyrząd, to wszystko.Weźmy przykład z бетмейкерами, które wychodzą na rynek amerykański.BetMakers – to austriacki bukmacher firma, która specjalizuje się w wyścigach-i przyniosła pierwsze stałe zakłady na wyścigi konne w USA, co wcześniej było niemożliwe, bo było bardzo trudne do zarządzania liniami.Tak, to było w dużej mierze opiera się na państwie.Teraz bukmacherzy tak pewni, że jadą kursach jest tak dobrze i tak, że oni mogą iść i zapewnić stałe stawki po raz pierwszy w Stanach Zjednoczonych, i to jest niesamowite.Aby tak się stało, potrzebne są przejrzystość danych i zaufani dostawcy usług, potrzebna jest świadomość klientów, a operatorzy zakładów na tory powinny mieć również możliwość brać te zakłady.To jest bardzo ciekawe, i to niedawny rozwój na rynku amerykańskim, i jestem z tego bardzo zadowolony.Odpowiedź: Tak, ligi w końcu zaczynają otrzymywać coś w zamian od swoich aktywów, a to, w zasadzie, ich dane.Tutaj można задеваете moją chorą punkt, który ma stosunek do europejskiego i Amerykańskiego przemysłu.Weźmy, na przykład, piłka nożna.Istnieje duża rozbieżność, jeśli chodzi o tym, kto jest właścicielem prawa i jakie dane są właścicielami w Europie.Masz różne sponsorzy w różnych krajach, i wtedy trzeba pomyśleć o tych wszystkich prawnych rzeczach, i każdy zarządza swoim własnym wyglądem, własną marką i danymi.Wtedy masz league, które zarządzają danymi, ale ligi nie koniecznie posiadają danych klubów, tak, że w Niemczech to byłoby to jedno, ale w innym kraju to by było coś zupełnie innego.To ból głowy aby iść do kasyna w Portoryko. - Pomyśl o tym.Nawet do tego, aby zarządzać milion użytkowników, potrzebna jest bardzo dobra infrastruktura, zaangażowanie i wszystkie narzędzia, które są tworzone firmami technologicznymi, a nie bukmacherami kompaniami, ja bym powiedział:" W Stanach Zjednoczonych, jednak masz jedna liga, która zarządza wszystkimi danymi i uprawnieniami.Można wejść na strony internetowe zespołów, bo ligi w zasadzie dają stronę internetową dla każdej drużyny, i wtedy będzie łatwiej robić biznes.Ja bym powiedział, że o wiele łatwiej podpisać kontrakty z dużymi korporacjami.Potrzebne są dane z NFL?Спортрадар jest – oni podpisują to i voila.W Europie jest to bardzo trudne do zrobienia, bo wszystko jest tak фрагментировано.Tak więc, jeśli spojrzeć na to z tego punktu widzenia, rewolucja danych w Stanach Zjednoczonych już wydarzyła się wiele lat temu, kiedy wielu włamał się to, co było im potrzebne, i można zrobić z danymi, ale brakowało im technologii, aby zarabiać ją do współpracy w zakładach.Teraz to się zmieniło, i, oczywiście, teraz wszyscy patrzą na zakłady sportowe w takim stopniu, w jakim jest to dozwolone.Mam kilku partnerów w Stanach Zjednoczonych, i gdy rozmawiamy z kilkoma polskimi firmami, które zbierają statystyki i inne istotne informacje, wszystkie chcą zajmować się zakładami sportowymi, bo dochód jest tam wyżej.A: Więc pozwól mi dać ci jakiś kontekst.Gdy chciałem zbadać rynek amerykański i zobacz, jakie możliwości mamy, ja zapewnił sobie jakiś budżet, aby pojechać i odwiedzić miejsce, porozmawiać z odpowiednimi ludźmi i zobacz, jakie są perspektywy.Musiałem poświęcić pewną ilość czasu i pieniędzy, aby zbadać rynek i zrozumieć jego potencjał.Pierwsze, co rzuca się w oczy, to legalny część w Stanach Zjednoczonych.Na przykład, jeśli jesteś dostawcą zakładów sportowych, należy przejść przez proces licencjonowania.Musisz przejść przez wszystkie prawne części, że oprogramowanie jest używane tylko w tych stanach, które są legalne i pozwalają na zakłady sportowe como jogar poker a dinheiro real. . "Rewolucja danych w Stanach Zjednoczonych już wydarzyła się wiele lat temu, kiedy wielu włamał się to, co było im potrzebne, i można zrobić z danymi, ale brakowało im technologii, aby zarabiać ją do współpracy w zakładach.Teraz sytuacja się zmieniła, i, oczywiście, teraz wszyscy patrzą na zakłady sportowe w takim stopniu, w jakim jest to dozwolone"W Stanach Zjednoczonych wszystko jest o wiele bardziej rygorystyczne, jeśli chodzi o suppliers.So nasi klienci przychodzą do nas i pytają, czy możemy przestrzegać wszystkich zasad we wszystkich państwach, gdzie my/oni pracujemy in.So, jeśli mówimy z operatorem, który chce współpracować, a oni znajdują się w USA, przechodzimy przez wszystkie dziesięć zjednoczonych lub ile by one nie pracowały w momencie transakcji, stan po stanie, i mówimy o zgodności z przepisami.Musimy upewnić się, że oprogramowanie jest zbudowany w taki sposób, aby nie zakłada na wstępie żadnych błędów i nie pokazywał kursy na nieregulowanych rynkach.W zasadzie, geolokalizacja musi pracować na sto procent.Mimo, że robiliśmy to w wielu krajach w Europie, to było zupełnie nowe w Stanach Zjednoczonych.Aspekt prawny rzeczy-jeden z najważniejszych aspektów tego, co robimy, i ten, który zmienił się najbardziej.Na przykład, nasi klienci wiedzą, że nie tylko europejska firma, która przyjeżdża do USA i działa bez uprzedniej wiedzy i zrozumienia – my wręcz przeciwnie.Oczywiście, że rozmowy o stawkach również rosną.Najpierw firmy po prostu patrzyli na niego z daleka, ale teraz wszyscy chcą otrzymywać dochód z jego pomocą.Na przykład, do nas zgłaszają duże media-kanały i pyta, czy wiemy, jak przyciągnąć publiczność stawek za pomocą treści, opierającego się na danych, aby stymulować ich partnerstwa z operatorami.Ciekawe, co to było trzy lub cztery lata temu, kiedy media-kanały już przeczuwali ogromny krok prawny, który oświetlone zakłady sportowe w Stanach Zjednoczonych.Wtedy chcieli rozpocząć rozwój swoich produktów.To było trochę tajemnicy, dlatego, że te firmy nie chcieli mówić o tym zbyt otwarcie.Odpowiedź: Operatorom zdecydowanie bezpieczniej iść z rozwiązaniami technologicznymi, a nie próbować korzystać z projektantów do stałego odpływu aktywów marketingowych.Teraz, jeśli weźmiemy średniej wielkości stawek operatora, u ciebie będzie wiele marketingowych aktywów do tworzenia.Zawartość będzie ważny w ciągu kilku godzin lub maksymalnie kilka dni.Masz finały i wielkie wydarzenia, które będą miały większą długość życia, ale zwykle sportowe marketingowe aktywa-to "szybko poruszające się" towary.Aby objąć pięć imprez w tygodniu, masz 50 różnych punktów styku z klientem.Nie mówię tu o personalizacji, bo personalizacja musi również wziąć pod uwagę, kto jest aktywny, a kto nie, kto robi duże depozyty i kto sprawia, że małe depozyty, więc niech na chwilę zostawmy te cechy w stronie wyrzucony z kasyna za pijaństwo. "Dla operatorów zdecydowanie bezpieczniej jest korzystać z rozwiązania technologiczne, a nie próbować korzystać z projektantów do stałego odpływu marketingowych aktywów" kolejność najlepszych rozdań startowych w texas holdem. . Trzeba co najmniej trzy-cztery dni, aby zrobić wszystkie te rzeczy z armią projektantów, tak, że co najmniej od dziesięciu do 15 osób.Prędkość jest tak duża i wszyscy starają się zrobić jak najwięcej i projektanci ludzie i mogą złożyć nieprawdziwe informacje na marce