Gagner de l'argent avec la ruletka

co to jest gutshot w pokerze

Komitet reklamowej praktyce (CAP) opublikował doradcze powiadomienie dla brytyjskich operatorów, w którym wyjaśnia, że reklama związana z tematem rywalizacji w grach video, musi być zgodne z zasadami obowiązującymi do drugiego marketingu hazardu.Ten krok doszło po tym, jak blokada коронавируса w wielkiej Brytanii spowodował wzrost marketingu zakładów e-sportowych, w tym operatorzy chcą wykorzystać popularność w pionie brak dużych lig sportowych i wydarzeń.CAP przeprowadziła przegląd marketingu zakładów na sporty elektroniczne w portalach społecznościowych, aby upewnić się, że "nie ma luk w regulacji ochrony praw konsumentów".W ramach tego przeglądu CAP wydała doradcze informacja dla operatorów i daje wskazówki o tym, jak zapewnić przestrzeganie zasad reklamy przy tworzeniu marketingu dla e-sportu hazardu w portalach społecznościowych.Organ regulacyjny powiadamia o odebraniu GambleAware jesienią.W oświadczeniu na stronie internetowej CAP czytamy: "CAP będzie nadal monitorować i podejmować działania w zakresie reklamy hazardu, gdzie identyfikuje problemy z zachowaniem, w tym poprzez dalszego korzystania z promocyjnych technologii w celu wykrycia niewłaściwej reklamy."On również będzie na bieżąco z najnowszymi danymi, aby zapewnić stałą ochronę wrażliwych grup potencjalnych szkód". gagner de l'argent avec la ruletka.